چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام شبتون بخير باشه ان شاءالله
مـحکــم باش

وقتي خيلي نرم شوي ؛

همه خـَمـَت مي کنند !

حتي کسي که انتظار نداري ...
سلام همسنگر
ممنون ازحضورتون
حديث روز/ سخن امام حسين(ع) به كسانى كه براى محاصره او به كربلا آمده بودند
ما خاندان محمّد به داشتن ولايت اين امر بر شما شايسته تر هستيم از اين مدّعيانى كه از آن بى بهره‌اند و در ميان شما به ظلم و تجاوز مى گردند
امام حسين عليه‌السلام در خطبه خود خطاب به كسانى كه براى محاصره او به كربلا آمده بودند ـ : امّا بعد، اى مردم! اگر شما تقوا در پيش گيريد و حقّ را براى اهلش شناسيد خدا از شما خشنودتر خواهد گشت و ما خاندان محمّد به داشتن ولايت اين امر بر شما شايسته تر هستيم از اين مدّعيانى كه از آن بى بهره‌اند و در ميان شما به ظلم و تجاوز مى گردند و اگر ما را خوش نمى‌داريد و اين حقّ را براى ما نمى‌شناسيد، كه در اين صورت اين نظر شما جز آن چيزى است كه نامه‌هاى شما به من مى‌گويد و پيكهاى شما به من گفته اند، پس من از نزد شما برمى‌گردم.

متن حديث:

الإمام الحسين عليه السلام ـ في خُطبَتِهِ لِمَن جاءَ إلى مُحاصَرَتِهِ بِكَربَلاءَ ـ : أمّا بَعدُ ، أيُّهَا النّاسُ ، فَإِنَّكُم إن تَتَّقوا وتَعرِفُوا الحَقَّ لِأَهلِهِ يَكُن أرضى للّه ِِ عَنكُم ، ونَحنُ أهلُ بَيتِ مُحمَّدٍ أولى بِوَلايَةِ هذَا الأَمرِ عَلَيكُم مِن هؤُلاءِ المُدَّعينَ ما لَيسَ لَهُم ، والسّائِرينَ فيكُم بِالجَورِ والعُدوانِ . وإن أبَيتُم إلاّ كَراهِيَةً لَنا والجَهلَ بِحَقِّنا فَكانَ رَأيُكُمُ الآنَ غَيرَ ما أتَتني بِهِ كُتُبُكُم وقَدِمَت بِهِ عَلَيَّ رُسُلُكُم ، انصَرَفتُ عَنكُم.
«الإرشاد؛2 / 79 - الكامل في التاريخ؛ 2 / 552
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليک يا اباصالح المهدي * آجرک الله في مصيبت جدک

السلام عليک يا ابا عبدالله الحســين * بابي انت و امي

باسلام و احترام


امام باقر (ع) فرمود: در ايام عزاداري جدم امام حسين (ع) شيعيان به همديگر اين چنين تعزيت بگويند:


اَعْظَمَ اللّهُ اُجُورَنا وَاُجورَكُمْ بِمُصابِنا بِالْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلامُ وَجَعَلَنا وَاِيّاكُمْ مِنَ الطّالِبينَ بِثارِهِ مَعَ وَلِيِّهِ الاِْمامِ الْمَهْدِىِّ مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِمُ السَّلامُ. ( ميزان الحکمه )


خداوند بزرگ عنايت فرمايد اجرهايمان را به مصيبتمان بر حسين (ع) و ما و شما را از خواهندگان خون او همراه‏ با ولي اش امام مهدى از خاندان محمّد( صل الله عليه و اله و سلم ) قرار دهد.


May Allah make our reward great for our bereavement of al-Husayn, and place us and you among those who avenge his blood with his representative, the Imam Mahdi from the family of Muhammad, peace be upon them
+ ReZ@ 
بسوز اي دل، بسوز اي دل،
شب شام غريبان است
به صحرا بي کفن امشب
تن پاک شهيدان است
اي دل بسوز امشب
واي از دل زينب

التماس دعا

هرچند تير ، مشک و دلم را دريده است

اي آب همتي کن و تا خيمه ها مريز . . .

سلام برعبدصالح خدا

**********************************

يادگار امام حسين (ع) ، سفينه النجاه (2) .

هرچند تير ، مشک و دلم را دريده است

اي آب همتي کن و تا خيمه ها مريز . . .

سلام برعبدصالح خدا

**********************************

يادگار امام حسين (ع) ، سفينه النجاه (2) .

مام خميني (سلام الله عليه ) :
« ماها چكاره‏ايم كه برويم بنشينيم با اينها صلح كنيم. اين دنيايى كه هى فرياد مى‏زنند به اينكه‏ بياييد با ما مصالحه كنيد و به اسلام برگرديد، اينها اسلام را مثل اينكه نشناختند.
بعضى از اين آخوندهاى دربارى كه ما را نصيحت مى‏كنند كه بياييد به اسلام برگرديد. اينها اسلام را نمى‏دانند چه است. اينها اسلام را جز خوردن چيزى نمى‏دانند ...
تازه آن آخوند دربارى مى‏گويد كه بياييد با هم به اسلام برگرديد!!! آخر تو بيا به اسلام برگرد. تو بيا بفهم اسلام چه است. اگر اسلام خلاصه مى‏شد در اكل و شرب و مآرب حيوانى، آن وقت بله بايد بياييم با هم بنشينيم به آن اسلامى كه شما مى‏گوييد برگرديم. اما اسلام آن است كه آن شهدا را داده است. اسلام آن است كه براى رسيدن به مقصد، آن همه زحمت را نبى اكرمش و اوليايش متحمل شدند. حالا ما براى اينكه چند نفر جوان از دستمان رفته- با اينكه خيلى عزيزند- از اسلام دست برداريم و برويم بنشينيم مصالحه كنيم؟ ما و ملت ما همانى است كه در اين خيابانهاى تهران و در شهرستانهاى ديگر آنهمه جوانها را از دست داد و مصالحه نكرد. »
صحيفه نور، ج‏13، صص 297 و 298